Update van de kleine kapitein - Reisverslag uit Kérkyra, Griekenland van sander johanna Alten - WaarBenJij.nu Update van de kleine kapitein - Reisverslag uit Kérkyra, Griekenland van sander johanna Alten - WaarBenJij.nu

Update van de kleine kapitein

Door: Johanna

Blijf op de hoogte en volg sander johanna

18 Juni 2011 | Griekenland, Kérkyra

Hallo allemaal,

Inmiddels ben ik al aardig ingeburgerd in Griekenland. Die Grieken zijn best aardige lui. Ze trekken hele gekke gezichten en maken super grappige geluiden naar mij, nog gekker als de Nederlanders. Sommige geven mij ook lekkere zoete dingen. Eén keer kreeg ik 's ochtends een theelepeltje ijs en een zakje suiker bij de briefing. Mijn moeder vond dat niet goed en gaat nu zeggen dat ik allergisch ben voor suiker, flauw he!
Verder ben ik nu wel klaar met al dat liggen, dan zie je zo weinig. Ik kan nu al heel goed kruipen en zitten, ik kruip de hele boot door. Wat ik nu ook ontdekt heb is dat ik mijzelf op kan trekken. Dat doe ik aan alle dingen die ik tegen kom en dan sta ik lekker even een tijdje. Ik hoop dan dat iedereen mij ziet wat dat is vet cool!
Deze week ben ik een paar keer naar een strandje geweest. Daar hou ik echt super veel van. Zwemmen in de zee en lekker kruipen door het zand. Er waren ook een keer heel veel steentjes en die wou ik even in mijn mond allemaal. Dan komt er steeds een hand die de steentje weer op de grond gooit, echt stom.
KIjk maar naar de foto's dan kun je zien hoe leuk het hier is!

Groetjes Stein

  • 18 Juni 2011 - 08:36

    Ed En Anniek:

    Man wat een gave gosert is het toch! En hij gaat als een speer zeg met z'n kruipen en optrekken, echt leuk :D

    Leuke foto's!!

    Xje van Mats ook!

  • 18 Juni 2011 - 09:07

    Annemarieke En Stefa:

    Aahhhhh wat en stoere en knappe kerel is het toch!!!

    Fijn dat jullie het weer zo naar jullie zin hebben met de kleine kapitein!
    Hij ziet er gezond uit! Goed idee mama van die suiker allergie ;-)

    Veel plezier nog!!!

  • 18 Juni 2011 - 09:22

    Johan:

    Stoer verhaal kleine kapitein, het ontbreekt er nog maar aan dat je samen met je pa aan een lekker biertje zit na zo'n warme strand-en zwempartij. Nog even wachten...en je weet de koelkast ook wel te vinden ! Ik zou vandaag gaan zeilen met je Opa. Er staat zo'n 5 a 6 Beaufort wind, het zonnetje schijnt en het is droog....wat denk je ? opa heeft het zeilen voor vandaag afgeblazen. Je moet maar eens enstig met Opa gaan babbelen als hij volgende week komt. Misschien kan jij hem weer wat energie geven want hier in Zeeland raakt hij echt al een beetje in verval.
    Nou Stein, een plezierige week gewenst samen met opa en oma en de groetjes aan je pappie en mammie, die best wel goed voor je zorgen zo te zien.

  • 18 Juni 2011 - 10:35

    Karin (en Olaf :-) ):

    Sjonge, Stein... Naast kruipen, optrekken en heel veel plezier hebben kan je dus ook al schrijven!!! Wat ben je toch stoer!
    Ik vind het jammer dat we niet meer af hebben kunnen spreken voordat jullie naar Griekenland gingen, hopelijk snel een keer als jullie weer terug in Nederland zijn! Heel veel plezier nog daar en groetjes aan je papa en mama!
    En de foto's zijn om verliefd op te worden :)

  • 18 Juni 2011 - 10:44

    Silvia :

    Hey Stein, Je staat er weer vrolijk op! Wat een leuke foto's...zo kunnen we je goed volgen.Als we in september weer komen schrikken we tenminste niet als je alleen loopt te wandelen over de kade of al in de kroeg zit aan de bar..... Liefs en groeten,ook voor papa en mama X Silvia

  • 18 Juni 2011 - 13:30

    Fran :

    jasu jasu, ik kom zo met je zwemmen Stein. Goed dat je alvast aan de warmte gewend ben, dan kan jij straks mij opzoeken in de zinderende hitte. x fran

  • 18 Juni 2011 - 18:47

    Syta:

    Wat een leven!!!
    Heerlijk zeg!
    En wat gaat het snel he met die kleintjes.

    Geniet ervan!
    Liefs uit Emmeloord

  • 25 Juni 2011 - 14:31

    Lineke:

    Hallo San,Joos enStein
    Wij hebben jullie leuke reisverslag
    gelezen. Wat is de kli
    eine kapitein groot geworden.
    H
    Johanna nog gefeliciteerd met je
    verjaardag. Heel veel groeten uit een
    nat Terneuzen.
    Bram en Lineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Kérkyra

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2011

Foto Update

18 Juni 2011

Update van de kleine kapitein

14 Mei 2011

We hebben er zin in!

18 Maart 2011

Aangekomen in Griekenland!

11 Augustus 2010

Zon, zee en zeilen
sander johanna

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 504
Totaal aantal bezoekers 91627

Voorgaande reizen:

29 Maart 2007 - 01 November 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: